Elektronik Sigara Bilgi paylaşım forumuna hoşgeldiniz.

Bu foruma üye olarak Sigarayı bırakmak için ilk adımı atmış olacaksınız..Sağlık yönünden Normal Sigaraya oranla neredeyse hiç zararı olmayan bu ürünün nereden ve nasıl temin edileceği konusunda üyelerimize danışabilir,paylaşımlardan yararlanabilirsiniz..

Kayıt Ol
  1. Tum uyelerimizin dikkatine. Site adresi :http://www.esigaram.eu/

Kedim birinci kattan düştü

'Hayvanseverler (Kedi, Köpek, Kuş, Balık vs.)' forumunda garez tarafından 8 Haziran 2019 tarihinde açılan konu

Bu konuya değerlendirme yap:
/5,
  1. garez

    garez
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +864 / 26
    Sabah kalktım evde kedi yok. Her yeri aradım taradım bulamadım. Aşağı inip bakayım dedim kapının önünde yatıyor, kapıya kadar 5 metre falan yürümüş zor da olsa. Almak istedim kucağıma baya hırladı falan, normalde çok sakin, hırçın severim ona rağmen sakindi.

    Elletmedi, kapıyı açık bıraktım, sol ayağının üstüne basamıyor fakat yürüdü girdi içeri. Sol gözünün altında da kan vardı. Neyse içerde yaklaştırmadı kendine hemen mama su koydum önüne ellemedi bile. Uzandı biraz.

    Sonra hemen Ankara'daki veterinerimize mesaj attım, durumu anlattım ve yaşadığım şehir civarında önereceği tanıdığı bir veteriner var mı diye sordum. O da bana ayağının kırık olmayabileceğini söyledi gözünü ve civarını da çay ile temizlememi söyledi. Kırık nasıl anlaşılır onu da söyledi. Kırık değilse üç beş gün sonra üstüne basar dedi.

    Biraz vakit geçince ayağını falan kontrol ettik kırık değildi, gözünü temizletmedi ama, hırlıyor. Çişini yaptı, sanırım bu iyi bir şey.

    Şimdi yaşadığım yerde doğru düzgün veteriner yok. İç dış parazit ilaçları bile olmuyor, olsa da iç parazit hapını veremedi mesela veteriner, bir kere gittim daha da gitmem dedim. Gerçekten anlamıyorlar evcil hayvandan. Genelde büyükbaş vs.

    Sizin önerileriniz nelerdir? Veteriner sabahın köründe ilgilendi, döndü mesajlarıma. Onabaşka bir şey sormaya çekindim. Sizinönerileriniz veya tecrübeleriniz var mı?

    Not: yanlışlıkla hayvan sahiplendirme kısmında açmışım, oradaki silinebilirse sevinirim.
     
  2. iCY

    iCY
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    8 Şubat 2017
    Mesaj:
    47
    Alınan Beğeniler:
    431
    Şehir:
    galaxy merkez
    Ratings:
    +960 / 5
    Kullandiginiz Cihaz:
    light saber
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    04.02.2017
    İdrarinda kanama olmamasi sevindirici ama zanimca idrarini bir kac gun takip etmekte fayda var hocam ic kanamaya dikkat, gecmis olsun...
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  3. Myth

    Myth
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    22 Mart 2018
    Mesaj:
    7
    Alınan Beğeniler:
    85
    Şehir:
    Kocaeli
    Ratings:
    +145 / 1
    Kullandiginiz Cihaz:
    Revenger,Therion,Tarot
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    13.01.2018
    Öncelikle geçmiş olsun,sorunlar düşme kaynaklı degildir benimkiler 2. Hatta 3. Kattan atlıyorlar birşey olmuyor.Sokakta başına birşeyler gelmiş olabilir.Havalar sıcak açık yaralar çok çabuk mikrop kapar teramisin (terramycin) pomad krem ile yaraların mikrop kapmasını engelleyebilirsiniz.Yaralarını kontrol edebilirseniz başka kediler mi ,köpek mi yaraların sebebini anlamaya çalışmak lazım.Aşılar yoksa netten parazit damlası ve hapları var araştırarak alınabilir.
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  4. Platin

    Platin
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    6 Kasım 2018
    Mesaj:
    4
    Alınan Beğeniler:
    30
    Şehir:
    İzmir
    Ratings:
    +63 / 1
    Kullandiginiz Cihaz:
    RevengerX+Uwell Caliburn
    Hocam geçmiş olsun. İç kırık varsa farkedemeyebilirsiniz. Veterinere danisip bir kaç gün kafesinde beslemenizde fayda var.
     
    • Beğendim Beğendim x 1
    • Katılıyorum Katılıyorum x 1
  5. “By_ChOw'

    “By_ChOw'
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    8 Aralık 2018
    Mesaj:
    71
    Alınan Beğeniler:
    878
    Şehir:
    Konya
    Ratings:
    +1,499 / 32
    Kullandiginiz Cihaz:
    Pico
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    17.01.2019
    Dezenfekte amaçlı suyla seyreltilmiş sirke kullanabilirsiniz hocam.
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  6. garez

    garez
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +864 / 26
    @Myth hocam benim de ilk aklıma başka kediler geldi sol gözünün altındaki kanama diğer kedilerin işi olabilir diye düşündüm sonra sol ayağının üstüne basamadığı için sol tarafına doğru düştü diye düşündüm. Çünkü kediler yapmış olsa başka yerlerinde de yara olurdu sanırım. İç dış parazit tedavilerini bayramdan önce yaptırdım. Zaten o zaman fark ettim hocam buradaki veterinerin evcil hayvan değil de büyükbaş üzerine uzman olduğunu.

    @Platin teşekkür ederim hocam.

    @Mutattırosso eyvallah hocam, teşekkürler.
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  7. Myth

    Myth
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    22 Mart 2018
    Mesaj:
    7
    Alınan Beğeniler:
    85
    Şehir:
    Kocaeli
    Ratings:
    +145 / 1
    Kullandiginiz Cihaz:
    Revenger,Therion,Tarot
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    13.01.2018
    Kediniz kaç yaşında hocam ,birde sakinleştimi biraz?Yemek yerse problem yoktur.Geçmiş olsun diyebiliriz.Bizim büyük kedi kaçtığında çene altında tek façayla döndü kedi pençesi ama tek tırnak çizmiş.Tekte olabiliyor yani kaçarken en çok arka bacaklara vuruyorlar.Topallaması ondan olabilir kırık yoksa.Kontrol ettirmezde şimdi birkaç gün.
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  8. Kaan ERDAL

    Kaan ERDAL
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    21 Haziran 2016
    Mesaj:
    34
    Alınan Beğeniler:
    344
    Şehir:
    İstanbul
    Ratings:
    +681 / 10
    Kullandiginiz Cihaz:
    Joyetech Evic VTC Mini
    Muhtemelen sol yanına düşmüştür, bekleyip görmek çözüm olmaz, iç kanama, kırık falan varsa geri dönülmeyecek zarar bırakabilir. Araba ile gidilecek mesafede muhakkak evcil hayvandan anlayan veteriner hekim vardır. Vakit kaybetmeden götürün. Açık yarası varsa da evde bakın, dışarı salmayın, et sineklerinin larva yaptığı zamanlar bu zamanlar, açık yaraya bırakırlar, deri altından kurtlanır maazallah. Aslan gibi bir köpeğimi öyle kaybetmiştim, geçmiş olsun.
     
    • Beğendim Beğendim x 2
    • Katılıyorum Katılıyorum x 1
  9. tolga

    tolga
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    28 Kasım 2013
    Mesaj:
    44
    Alınan Beğeniler:
    121
    Şehir:
    istanbul
    Ratings:
    +207 / 3
    Geçmiş olsun, benimde ablamların kedisi 7.kattan düştü çim zemine. Veterinere götürdük kırığı falan yoktu ama böyle durumlarda kedinin kendine gelmesi şoku atlatması birkaç gün sürecek dedi veteriner. Kedimiz yavru olduğu için şanslı olduğunu söylemişti. Yemek yeyip tuvalete çıkıyorsa iyi diyordu veterinerimiz. Geçmiş olsun tekrar.
    Not: veterinere lesinlikle gidin eğer gitmediyseniz. İç organları zarar görmüş yada ağrıları olabilir
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  10. el alem ne der

    el alem ne der
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    18 Ekim 2016
    Mesaj:
    34
    Alınan Beğeniler:
    589
    Şehir:
    ordan/burdan
    Ratings:
    +1,105 / 53
    Öncelikle evini bir canlıya açan her insana çok büyük saygı duyarım , teşekkür ederim ayrıca.
    Fakat bu konuyu yazmadan önce kesinlikle dostunuzu her ne şartta olursa olsun veteriner hekime götürmeniz gerekiyordu, bu sebepten dolayı size kızgınım.
    Çok zor değil , kendinizin oradan düştüğünü ve ayağınızı basamadığınızı hayal edin, hersey normal görünse dahi arkadaşınızı ne pahasına olursa olsun veterinere gösterin
     
    • Beğendim Beğendim x 2
  11. Radrez

    Radrez
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    14 Mayıs 2019
    Mesaj:
    0
    Alınan Beğeniler:
    29
    Şehir:
    Purgatory
    Ratings:
    +104 / 0
    Geçmiş olsun. Benzer bi durum hatta fazlasıyla kötüsü benim de başıma geldi.
    Size de faydası olur diye geçirdiğimiz süreci anlatayım.
    3 kedimiz var. İçlerinden dişi olan diğerleriyle koşuşturmacalı bir oyun oynarken 5. KAT tan aşağıya düştü. Uçtu desem daha yerinde olur.
    Normalde çok kontrollü ve dengeli hayvanlar iken bir anlık dengesizlik ve enerji patlaması buna sebeb oldu diyebilirim.

    Olayın şokunu hızla atlatıp aşağı indiğimde karşılaştığım manzara hala hayatımın en kötü günü olarak aklımda yer alır. Dişi kedimiz MAYA yerle bir bütün olmuş yalvarır gibi bana bakıyordu. Çenesi kanla kaplanmış, kan karın bölgesine kadar sıçramıştı. O an orda Maya'yı kaybedeceğimi düşünerek hem ona sımsıkı sarılmak istiyodum hem de canı yancak diye narince tutmaya çalışıyordum.

    Bulunduğum ilçedeki sadece büyükbaş hayvandan anlayan bir veteriner vardı.ne olur ne olmaz diye numarasını almıştım, acilen onu aradım.gecenin bi yarısı ısrarla veterinerin kliniği açtırttım. Birileri bi şey yapmalıydı çünkü gerekirse dağlar taşlar yerinden oynamalıydı.O da bi candı.
    - Ağrı kesici iğne yaptı
    -Röntgen cihazı lazım bende yok dedi
    - Damağına baktı. Damakta yarılma, patlama, kan var mı diye. (Yüksekten düşmenin şiddeti ile oluşan BASINÇtan ötürü damak yarılabiliyormuş ve iyleşmesi çok zor hatta ölümle sonuçlanabilen bir sürece yol açabiliyormuş)
    - Steteskop ile ciğerlerini dinledi. Hırlama gırlama var mı diye.(Yine düşmeden kaynaklanan basınç ile ciğerlerine kan dolabiliyormuş. iç organları yerinden çıkarak ciğere baskı bile yapabiliyormuş)
    - Ön Patisine dokundurmuyordu zaten patisi ters dönmüştü nerdeyse boşta sallanıyordu. Orda kırık olduğu belliydi.

    Tabi ben o malum soruyu sordum titreyen sesimle "Yaşaycak mı veteriner bey"
    Vet: "Bi şey söyleyemem röntgeninin çekilmesi lazım. ..... ilçede ..... kliniğe gidin yarın" dedi.

    Saat 2.30 civarı olmasına rağmen arabaya atlayıp kedi kafeste çıktık yola. Veteriner kliniğinin önünde numarasını tabeladan okuyup arayıp gelebilir misiniz? dedim. Gelirim ama önce durumu anlatın dedi. Anlattım ağrı kesici yapıldığını falan. Zaten şuan 12 saat beklememiz lazım. hiç bir müdahalede bulunamayız dedi.Sabah getirin şimdi evinde güvenli hissettiği yerde sakinleşsin dedi. Mantıklı geldi. Zaten her şeyden ürktüğü için o an daha da korkutmak istemedim eve götürdüm.
    Sabah olmuyordu. Yanında durdum başını okşadım sabaha kadar. Acı çektiği için sürekli mızırdandı. Kırıkları olduğu belliydi ama sabaha kadar hiç susmadı. Ağladı resmen. Gözünden yaş geliyordu hayvanın. Benden de öyle...

    Sabah olunca direk veterinere götürdüm.
    -Hemen röntgenini çektiler.
    -Steteskop ile ciğerlerini dinlediler
    -Göz bebeğine ışık tutarak bazı gözlemlerde bulundular

    Veterineri beklerken aklımdan geçen tek bi şey vardı. Yeter ki hayatta kalsın. Her şeyiyle ilgilenmeye razıydım. Kan ter içinde bekliyordum resmen. Odadan çıktı ve
    "Çok az iç kanaması olmuş. Ciğerlerinde hafif hırıltı var bu iyi bi şey" dedi.
    "Sağ ön patisinin üstüne düşmüş ve iki yerinden ciddi manada kırılmış" dedi. "Çenesini de yere çarpmış ancak kırılmamış ufak taşlar çıkardık içinden" dedi.

    Dünyalar benim olmuştu. Yaşıycaktı. o kadar yüksekten düşüp hayatta kalabilmişti.
    Ayağı için nasıl bir süreç izliyeceğimizi iyileşip iyileşmeyeceğini bile sormayı unutmuştum o an. Veteriner kendi anlatmaya başladı.
    "iki yerde kırık var iki tane ciddi operasyon geçirecek"dedi

    -Narkoz verdiler
    -Bacağı tıraş tettiler ,boydan boya yardılar.
    -Platin gibi bi şey taktılar.
    -15-20 adet dikişle kapattılar.
    -Ön göğüs bölümünü kapsıycak şekilde boydan boya sargıladılar. Tabii bütün bunlar saatler sürdü.

    Sonrasında ;
    Antibiyotik iğne yapmaları için 1 hafta boyunca her gün vete götürdüm. Ancak her çıktığımızda hayvan tedirgin olup kendini parçalıyordu.Üstümüzü değiştirdiğimizi görünce veterinere gideceğini anlıyor ve koltuğun arkasına saklanıyordu. Fiziksel olarak iyileştirmeye çalışırken psikolojik olarakyerle bir oluyordu.
    Böyle olmaz dedim Veterinerden iğneleri aldım evde uyduğu zamanlara denk getirip sinsice yaklaşıp iğnesini enseden ben yapmaya başladım. ufak tefek çizikler, "kıyamıyom ama bak ısırırım haaa" bakışları derken artık haftada bir evden çıkmamız yetiyordu. O da sargıyı değiştirmek için ve röntgen ile durumunu kontrol etmeleri içindi.

    3 ay böyle geçti ancak Vetin beklediği gibi iyileşme olmuyordu. kırıklardan biri iyşleşirken diğeri kırıldığı yer ile ayrık kalmış kaynamıyordu. Tekrar operasyon lazım dediler. Horrrraaa en baştan ;
    -Narkoz...
    -Bacağı boydan boya yarma...
    -Birleşmeyen kemiği manuel birleştirip etrafına medikal bir tel sardılar
    -Daha önce taktıkları demiri matkapla kemikten söktüler
    -Dikişler
    -Antibiyotik her gün... sonra haftada bir sargı yenileme...


    Öyle böyle derken 4 ay boyunca sargı yenileyerek gidip geldik.Gerektiğinde iğnelerini ben evde yaptım yine. Günden güne daha iyi gitti hatta diğer kedilerle boğuşmaya başladı. Tabii nerde durcağını bilmedikleri için sürekli bir gözetim falan. Veteriner çok hoplamasın zıplamasın iyileşme zorlaşıyor demişti.

    Normalde birleşmeyen kemiğe sardıkları teli iyileşme tamamlandığında başka bir operasyonla çıkaracaklardı. Ama isterseniz kalabilir bi zarar vermez dediler. Biz de hayvana bir kere daha zulmetmemek için çıkarttırmamaya karar verdik.

    Düştüğü günden bu yana 1yıl 1ay geçti.Şimdi topallamadan o patisine basıyor koşuyor hopluyor zıplıyor. Allah'a şükür her şeyi normal. Tek fark kırılan patisine biraz yamuk basıyor ama o kadar da olsun.

    Bu kadar detaylı anlatmamın sebebi, hayvan deyip geçmemeniz için arkadaşlar. Öleceğini düşünürken eskisi gibi hayata döndü.Siz de görseydiniz o halini 10 dk daha yaşamaz derdiniz. Kendi hayvanınız yada değil, sefil halde yolda görseniz bile belediyeyi arayın tanıdığınız bir veterineri arayın. Bir şans verin Allah'ın özene bezene yarattığı bu canlılara...

    Maya sağ salim ve eskisinden çok daha yakın davranıyor bize. Nereye gitsem peşimde, yastığımın boş kalan kısmında, kafamda uyuyor resmen artık.Onun için çabaladığımı , onu kurtardığımızı biliyor resmen. Üstümü değiştirip dışarı çıkcağım zaman da koltuğun arkasına saklanmıyor artık. Unuttu onu da.

    Aylarca böyle gezdik, her renkten sargımız oldu bu sonuncusu toparlamış haliydi :
    [​IMG]


    Kardeşine çok sığındı bu süreçte :

    [​IMG]
    Kediler ve köpekler insanoğluna en yakın davranan canlılar belki de. Her şeye rağmen. Yardıma muhtaç bir hayvan gördüğünüzde imkanınız dahilinde elinizi uzatmaktan çekinmeyin.
     
    • Samimi Samimi x 17
    • Galip Galip x 6
    • Beğendim Beğendim x 1
  12. meyhimself

    meyhimself
    Expand Collapse
    E-Sigara Tecrübeli

    Katılım:
    11 Kasım 2016
    Mesaj:
    271
    Alınan Beğeniler:
    2,070
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +4,497 / 31
    Kullandiginiz Cihaz:
    Inf.imp.drive + towel
    1- ufaklik nasil? Mama su yeterince yiyor mu? Idrar ve diskilamada sorun var mi? Kulakta, agizda kanama vs?
    2- su anda hangi ildesin?
    3- ankara'da hekiminiz kim? Hangi klinik?
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  13. berkayx5007

    berkayx5007
    Expand Collapse
    E-sigara Meraklısı

    Katılım:
    5 Ağustos 2018
    Mesaj:
    10
    Alınan Beğeniler:
    23
    Şehir:
    Denizli
    Ratings:
    +53 / 1
    Kullandiginiz Cihaz:
    Dvarw-Pico
    Madem Ankara'da ikametgah ediyorsunuz bence Veteriner Fakültesine götürmelisiniz... Çok geçmiş olsun
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  14. serkan06

    serkan06
    Expand Collapse
    info@sigaramo.net
    ESF Tecrübeli

    Katılım:
    3 Mart 2013
    Mesaj:
    397
    Alınan Beğeniler:
    1,285
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +1,891 / 13
    Sigarayı Bırakma Tarihiniz:
    8 Mart 2013
    Geçmiş olsun. Bir kaç ay önce bizimkininde aynı olay başına geldi. 1 kattaki balkonumuzdan aşağı düşmüş, topallıyordu. Hemen veterinere görütüp film çektirdim. 2 kırık vardı ameliyat oldu. Platin dediğimiz bir çubuk taktılar. Şu an iyi. Veteriner fakültesine götürebilirsiniz. Bizim bu taraflara gelip gidebilirim derseniz, ameliyat ve kontrolünü yaptırdığımız iyi bir veteriner var bizimde gittiğimiz, tavsiye edebilirim @garez
     
    • Beğendim Beğendim x 1
  15. garez

    garez
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +864 / 26
    Hocam 11 aylık, sakinleşti ama yemek yemedi. Çenesini başını ellettiyor sadece sol ön patiyi elletmiyor.
     
  16. garez

    garez
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +864 / 26
    Bizimki işedi birkaç defa ama henüz mama yemedi. Yaş mamayı da sevmeyen nadir kedilerden :( ama yaş vereceğim yarın
     
  17. garez

    garez
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +864 / 26
    Valla hocam kediyi o halde görünce iki üç dakika şok yaşadım, bana kızdı bağırdı vs. Sonrasında ilk iş iki saat de olsa komşu şehirlere veterinere götürmeyi düşünmek oldu. Çünkü yaşadığım ilçedeki veterinerler evcil hayvan konusunda benden bile kat kat bilgisiz ve tecrübesizler. Ankara'daki veterinerimize mesaj attım. Sabahın köründe baya baya ilgilendi. Bu civarda tanıdığı önereceği biri var mı diye sordum ama o bana birkaç şey tavsiye etti ve istirahat etsin yeter dedi ( kırığı anlamam için yol gösterdi, kırık değil deyince üç beş gün sonra kendine gelir dedi) kendisi çok bilgili ve vicdanlı bir veteriner. İsmini bile verebilirim ne kadar tecrübeli ve hayvamseber olduğu internetten anlaşılabilen biri. Ona güvendim açıkçası
     
  18. garez

    garez
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +864 / 26
    Allah razı olsun hocam, kedinizin sağlığı her daim yerinde olur inşallah. Teşekkür ederim ayrıca.
     
    • Samimi Samimi x 1
  19. garez

    garez
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +864 / 26
    Hocam durumu sabaha göre baya iyi, ilk yarım saat yaklaştırmamıştı yanına bizi sonra sol ayağını kontrol etti eşim, zaman geçti başını sevdirdi vs sol gözünün altını temizlemek istedim çayla yaptırmadı.

    Şimdi keyfi baya iyi sabah göre. Çiş yaptı iki kere. Kaka yok henüz. İştahı yok yaş mama da sevmiyor ki garibim, sabaha vereceğim yine de ama. Burunda kulakta kan vs yok çok şükür

    Atakent veteriner kliniği hocam, Emrah Özbay adı. Çok ilgilendi sağolsun.
     
  20. garez

    garez
    Expand Collapse
    E-Sigara Acemi

    Katılım:
    10 Temmuz 2017
    Mesaj:
    45
    Alınan Beğeniler:
    296
    Şehir:
    Ankara
    Ratings:
    +864 / 26
    Hocam üç aydan fazla oldu sanırım Adıyaman Gölbaşı'na taşınalı. Artık Ankara'da değilim ve şehir kısmını değiştirmeyi bilmiyorum, denemedim de hiç aslında
     
Bu konuya değerlendirme yap:
/5,

Bu Sayfayı Paylaş

XenForo add-ons by Waindigo™ ©2015 Waindigo Ltd.